Simhall

Funderar på att åka och simma i morgon, kanske skulle vara nått om vädret är för dåligt. =) Komemr inte ihåg men tror det var så att jag fick sima gratis en gång i veckan eftersom jag jobbar inom kommunen men det finns ju två bad hus här och jag hittar inte lappen, men det ger sig ju i morgon sen kan det ju inte vars å dyrt att bada heller tycker jag :) Bara för att jag kom på detta så kommer det vara strålande fint väder i morgn. Ha ha.. Ne jag tror detta får bli helgens aktivitet både lördag och söndag :D Kommer nog bli utmärkt, bara jag hittar mina badkläder. Hihi.
 Nu blir det tvn och lite jordnötter, ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oki, ska testa på bulgur någon gång! Vad ska man ha till? Typ kyckling?!

2008-02-01 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0