Tidigt

Idag vaknade jag föör tidigt. Hihi redan 08.30 :) Men har ju ändå sovit i 10h så var ju helt okey haha.. När jag kollade ut var det lite sol men nu är den redan borta så var inte mycket man fick se av den idag. :(
Har bestämmt att det bli simhallen idag så ska snart packa väskan och bege mig iväg. Ska bli härligt. Hoppas bara inte det är för mycket folk är ju lördag så är väl stor risk att det är många barnfamiljer där men men.
Sen efter badet blir det nog en tur på stan, bara kika runt lite. Hihi. Måste köpa en pärm och plastfickor som jag ska sätta in mina lönepapper i mm. Måste ju ha lite ordning på grejerna. :) Sen kanske man tar sig en lunch på stan funderar på att prova caspian baguette. Ja nu får jag ta och packa och göra mig i ordning så jag kommer iväg. :D
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0