Trappor

Skönt, nu är jag klar med tvätten inviken och allt. Blev fyra maskiner som jag trodde. Hehe. Så nu sitter jag här ny duschad och väntar på att det ska börja nått bra på tvn, men det dröjer väl tyvärr. Dagen idag har varit rätt seg fast att jag vakna med 10. Blev inte att jag tog någon promenad idag tyckte att det dög att gå ca 320 trapp steg idag haha.. Man motionerar bra när man inte gillar att åka hiss när man ska tvätta. Hihi. Men kände det att jag behövde vila en dag då jag gått minst 70min varje dag i veckan så.
 Tycker det är väldig dålig uppdatering på många bloggar nu förtiden undra vad de beror på. :)
Ne nu ska jag hitta på något roligare tills de börjar på tvn. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är jobbigt att vara aktiv på bloggen jämt. Tar på krafterna. Ha det bra!

2008-02-24 @ 17:46:40
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0