Vilken tur!!

Åh va det var skönt att vakna i morse och kolla på klockan och den var 10.00 :D Så länge har jag inte sovit på länge så det var såå skönt. Blev dock deppig när jag kolla ut och dte är helt grått. Suck men men. Sen slog det mig att jag skulle behäva tvätta min jobb kläder så gick ner till tvätt stugan i hoppet om att de skulle finnas någon tid idag, inte troligt men. Jag hade sån tur att det fans idag från 14.00. Det trodde jag aldrig men ibland ska man ha tur. :D Så idag kommer jag tvätt men är inte så mycket 4-5 maskiner ungefär härligt att få bort sängkläderna mm sen nettan var här.
Blir nog att jag tar mig en promenix mellan någon av maskinerna. Fast att det är så trist väder men men.. Hihi..
Ja annars blir det nog tvn idag hihi är ju det enda som finns att göra på söndagar haha.. :)
Imorgon blir det till att jobba igen. Härligt har saknat Chapman lite under denna veckan faktiskt hihi. Så i morgon är det att diska som gäller, härligt. Hihi.
Idag blir det kassler och bulgur till middag. Gott de.. Tss.
Ja de var allt för mig just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0