Vilket väder!!

Återigen vaknar man tidigt när man får sova hihi.. Men har hunnit med mycket idag så är ju bra. :) bestämmde mig igår att jag skulle baka bullar idag igen då jag hade mjölk över och eftersom jag inte dricker de känndes de ju onödigt att slänga de så jag satte fart och baka idag igen hihi.. Så de luktar fortfarande ljuvligt här. Hihi..
Medans degen jäste kolla jag på filme Junoden var helt okey, handlar om en 16 årig tjej som blir med barn.
 Har även varit ute på en promenad blev till Wills idag igen då jag hade slut på päron hihi. Hade tur att jag gick den tiden jag gick för när jag kom hem börja det att blåsa som bara den igen. Suck säger jag på detta skit väder helt grått hela dagen och så ska det väl fortsätta ett tag.. Blä..!!
Så när jag kom hem blev det en dusch och nu sitter jag här i min kära flanell då jag inte ska göra ett dug mera idag, förutom att göra lite mat men det är ju inte så jobbigt hihi..
Så nu blir det att nörda ett tag framför datorn sen blir det tvn. :D
Imorgon ska jag jobba en sväng igen. Härlgt. Börjar kl10.00.
Nu ska jag fortsätta att nörda här!! :D

Dagens bak!! :D

image185

image186

Kommentarer
Postat av: Emma

klart det är du jag mena i rubriken ;)

2008-02-21 @ 15:38:34
URL: http://protectedby666.blogg.se
Postat av: Mikaela

va duktig du e då hehe :P vill me ha bullar :)

2008-02-21 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0