Chapmansskolan!

Då var min semester tid över för denna gång. :D Det var så otroligt skönt att Carin ringde i morse då jag var orolig att det inte skulle bli nått denna veckan men det blev det. :D Är nu på ett gymnasie i stan som heter Chapmansskolan, ska vara där tom onsdag så blir 18h minst denna veckan härligt att det börjar rulla på direkt. :D
Älsklingen har inte fått fart i väg ut på sjön än då hans båt inte får komma till kaj i Riga ännu så nu är det prel den 9/1. Så klart jag tycler det är roligt att han inte åkt än men jag vet ju att han vill vara ute så mycket som möjligt då man annars får rest praktik och det är ju inte så roligt. Plus att jag ändå jobbar nu åker hemifrån 08.00 och är hemma 15.00 så ses man ju ändå inte såå jätte mycket men ändå skönt att han är kvar i några dagar till .. :)
Nettan skicka till mig igår och vill komma på besök och det får hon mer än gärna då jag inte träffat henne sen studenten då jag saknar min "kärring" ;) Så hon ksa kolla på biljetter nu då det blir såå mycket billigare att boka i god tid. :D

Igår var vi ute på promenad igen blev en tur bland lite hus för en gång skull blev dock bara en 30min promenad men vi gick ju såå långt dagen innan plus att det såg ut så här på vägen! image110

pusslandet går lite så där nu alltså.. :D Vi har nu kommit in i en Yatzy fas istället då det blir minst 3 spel varje dag.. Hihi.. :D image111

Där ser ni en liten liten del av pusslet med.. :) Har kommpit längre än vad de syns på den lille bilden. .:P
Idag har det varit två el killar här med dem fick upp lysröret under skåpen i köket så nu är det fläkten kvar gött att man jobbar så man slipper vara här när dem grejar :D


Ne nu ska jag gå och få revance på yatzy! :D

Kommentarer
Postat av: korrekturläsare

10/1! att man ska behöva rätta till allt;)

2008-01-07 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0