Galen busschaffis

Då var det lillördag då.. ;) Gjorde sista dagen på chapmanskolan för denna gången iaf, dem skulle jaga mig om någon blev sjuk igen.. Och det lät ju bra iaf, att dem vill ha tillbaka mig. Var i köket idag det var mycket roligt, jag lagade fisken var en slags gratäng med fisk, thai sås, grönt och ost. Sen fick jag den stor äran att göra i ordning den lilla grytan som moset lagades i de är ju bara en 180liters gryta. Haha.. Tog sin lilla tid men men.. Har lite skrubbsår på armarna efter att skrubbat med sån där stålull lr vad man ska kalla det.
Så nu hoppas jag på att Carin ringer mig i morgon så jag får en full vecka till, skulle var så underbart då jag inte klarar av att bara sitta och glo en hel dag, det är det som helgerna är till för inte vardagarna. För har nu kommit in i en helt underbar tidsrutin då jag lägger mig runt 22.00 senast 22.30 och vaknar utvilad kring 07.00-07.30 och så vill jag fortsätta att ha det, fast på helgerna går jag ju inte upp så tidigt då blir det att kolla på nån film i sängen typ. Men vill inte förstöra denna rytm nu när jag tycker den är perfekt.
Jag var iväg till stan förut och lämnade in mina betyg till O`learys, dock var inte han där som har hand om det men var en annan kille/gubbe som tog hand om det och sa "Kanon Madde, och gjorde tummen upp" :) Så nu är det återigen bara att vänta tills någon hör av sig som jag hoppas att dem gör.
På vägen hem från stan så var det den galna busschaffisen som körde, han kan inte vara gammal högst 25. Han kör iaf som en idiot är livrädd när jag åker med han. Han kör fort som bara den, speciellt över fart hinder då gasar han som aldrig förr, helt galen som sagt.
Idag är det verkligen inte ett drit på tvn, absolut ingenting, så funderar på att kolla på nått avsnitt av PB men det värsta är att jag fastnar så i de och då blir det lätt att det blir några timmar man kollar. Hihi..
Inte är det nått roligt väder idag heller, lite regn och mycket blåst plus att det är kolsvart ute. Så idag han jag inte med någon promenad då det är för mörkt nu en gick ju på stan mm så det får väl vara godkännt då.. Men i morgon får det allt bli en promenad igen.
Ne funderar nu på att ta på mig min underbara flanelpyjamas och lägga mig och kolla på PB, bara jag inte somnar. Haha..
Ja men det var alltför mig denna onsdag den 16 januari!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0