Härligt härligt

Då var det mpndag idag igen du. :) Jobbade på chapmans idag igen då, nice. :D Blev ännu bättre när jag fick reda på att jag ska vara där i morgon med.. Gott nu har jag varit där sen den 7 januari.. I like. :)

Nu har dem varit här och grejat i köket med dock har inte själva fläkten kommit upp än men så här långt har dem kommit!
image124



Nu ska jag snart in i duschen för att sen bege mig ut till Willysoch köpa merafrukt. Sen får manåka in till stan för att lämna av betygen mm till Olearys då det inte öppnar fören 17.00. Sen blir det hem och kolla på idrottsgalan..Det är min dag det.

Var lite svårt att somna igår men tror det var för att jag la mig så pass tidigt och inte var så trött som jag trodde. Men somna innan 00.00 iaf så det va ju bra. Var skönt i morse för vakna innan kl ringde. Det tycker jag är härligt för då är man ju utvilad annars hade man ju inte vaknat. Hihi..

Inte hört nått från pojken än heller.. :´( Men men kommer ett sms när han har mottagning igen så jag får vänta tills dess.. Hihi..

Ne nu får jag ta och ta tag i det jag ska göra.. :D

Ha en underbar måndag!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

hehe ah ja vet har inte haft ork men ska försöka bättra mig ;D

2008-01-14 @ 22:07:52
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0