Jobb hela veckan!!!

SÅ j*vla gött blir kvar på chapmansskolan hela denna veckan. :D Så blir en 30h vecka för mig härligt!!

Usch känner mig inte alls bra men det skiter jag i för nu är det bara två arbetsdagar kvar på denna veckan sen kan jag ligga i sängen hela helgen om jag vill, fast det vill jag ju inte men jag kan.. :D

Älsklingen är fortfarande kvar :D Åker nog tyvärr i morgon..

Nu har jag massa saker planerat det är nice :D  Mamma kommer hit och hälsar på mig den 24-28 januari det ska bli mys att ha mamma här så länge.. :D
Sen den 15 februari kommer Nettan hit och hon stannar tills den 18. Det ska bli riktigt nice att äntligen få träffa henne igen! Då är hon 20 och allt. .:D
Sen den 29februari ska jag till gbg till syster med familj då dem har inflyttnings fest den1mars så åker jag hem hit igen den 2mars. sen så ska jag till lpnged över påsk så då ska jag åka härifrån den 20mars och tillbkas efter alla röda dagar den 25. Så har en hel del planerat och det känns jätte bra för då kommer tiden förhoppningsvis gå lite fortare när jag blir utan min pojke så länge!!

Nu ska vi kolla film!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0