Julen ut!

Då har man bytt alla gardiner lampor sängkläder mm det tog mig ca 2 timmar. Kom på det medans jag höll på att jag tar och dammar och suger i morgon när jag ändå håller på att springa fram och tillbaka till tvättstugan.
Det blev riktigt bra i alla rummen Nöjd! Speciellt sovrummet blev riktigt bra! I själva köket gjorde jag inte så mycket mer än att diska då det kommer gubbar hit nu till veckan och ska installera en köks fläkt så det för blir nästa helgs projekt de.HIhi.

Här kommer lite bilder på hur det blev! image112image113

image114image115image116

image117image118

image119
Tyvärr inte rätt duk på bordet då den ligger i tvätten men den kommer på i morgon.


Var bara tvungen att ta kort på mina blommor som jag fick av mamma när jag flyttade de var dem endast skott. Titta så dem har växt!
image120image121image122image123

Mycket nöjd är jag!

Nu ska jag promenera till leklandet och hoppas på det bäst!
Nu vill jag ha lite kommentarer då det varit tort med det de sista. :P


Kommentarer
Postat av: pv

HEJ de blev jätte fint tjejen. Du är jätte duktig

2008-01-12 @ 17:59:37
Postat av: mikaela

blev gööör bra ju :) bra det blev när du ställde sägen så me :) mkt vackert

2008-01-13 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0