Kommer inte på någon bra rubrik!

Då var det återigen helg då.. :) Känns skönt med helg så man får vila lite. Hihi..
Trivs som bara den på Chapmans, har sån tur att jag ska vara där på måndag med hoppas detta flyt håller i sig så jag får vara mera där än bara måndag till veckan, känns så skönt att man jobbat två fulla veckor nu och är upp i 55h. Underbart.
Sen jag kom hem har jag pratat lite med mor, sen har jag varit ute och gåt min runda osm jag gick i tisdags tar ungefär 30-35min det var så skönt, samtidigt som man hade rix fm i öronen. Gick precis i rätt tid då det börja små regna lite jämnt innan jag kom hem. Sen blev det en härlig dusch för att sedan ha tagit på sig flanellen hihi, men det är ju fredag så va gör de. Nu ska jag snart ta och göra lite käk blir köttfärs och fullkornspasta idag.. Mumma de.. :)
Sen blir det fredags mys framför tvn till Lets dance och lite jordnötter och sodavatten, gotti..
Imorgon ska jag ta mig en promenad till lyckeby för att inhandla nya havreringar och youghurt så då tänkte jag faktiskt gå dit då det inte är å långt som man tror. En härlig promenad faktiskt med cykelbana hela vägen, fast kanske blir bussen hem om det blir tunghandlat men men de ger sig ju, hatar att stå och vänta på bussen i lyckeby då den bara går var 20min och med min tur så missar jag alltid precis bussarna så jag måste vänta i 20min.. Hihi.. Bara det inte regnar för mycket så..
Ne nu skriker magen. :D
ha en trevlig fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA de är inte fel med en promenix hoppas du inte blåser bort bara

2008-01-19 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0