Kramp

Då var även tisdagen över, hihi.. Fort det går.
Var underbart i morse igen för vaknade en hel halvtimme innan kl ringde och kände mig helt utvilad. :D Sånt är underbart när det händer tycker jag, speciellt på vardagarna när man måste upp en viss tid.
Vaknade dock i natt av världens kramp i vaden trodde jag skulle dö.. Haha, ville skirka. Efter någon minut gick det äver jag tror till och med att jag han somna innan det försvann.. Tss..

Idag var jag i den lillabaren på jobbet, och idag serverades färgglad korvgryta med potatis, ni ska bara veta vad alla klagade på att det var potatis och inte ris, "men hallå potatis det SKA ju vara ris till detta!" Undra vem som har bestämmt att det måste vara is till det undrar jag.. :P
Ska jobba där i morgon med, troligtvis hela denna veckan med.. Nice!

Jag trodde inte mina ögon när ja kom hem förut spisfläkten mm är redan på plats WOW!! Så här nice blev det!
image125

Värsta bra med ett skåp till :D Blev riktigt nöjd!

Idag blir det en lite promenad när jag smält maten, ska även posta ett brev till min kära kusin ;)
Sen blir det tvn, med bla deal or no deal, bygglov sen ska jag även kolla på premiären av i huvudet på gynning :)  så ser min tisdags eftermiddag och kväll ut. :D

Igår fick jag prata med pojken :D Dem är nu ankrade utan för ...... hur det nu stavas iaf i frankrike. :) Så fick några sms sen prat avi i ca 15min. Känns bra när man iaf kan få ett sms om dagen så man vet att han lever.

Ne får bege mig ut nu innan det blir för mörkt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0