Långpromenad

Idag har jag lämnat mitt cv till barnens lekland, tjejen jag lämnade det till verkade glad och posetiv att jag var intresserad :D Så nu håller jag tummen på att få jobba nått där.. :)
Idag har jag och älsklingen varit såå duktiga då vi varit ute och gått ca 11km minst då vi gick till lyckeby sen på hem vägen gick vi en annan väg, i skogen och lite överallt.. Hihi de var roligt så vi gick med 13.00 hemifrån och var hemm igen 15.40 då var vi bara inne på öb en sväng och kolla pussel. Sen nr vi kom hem blev det ett bad då det blåser som f*n här. Så ikväll kommer man nog sova gott :D Gjorde jag i natt också vi la oss med 00.00 ungefär och vakna med 10.30 härligt :D
Har även idag hunnit med lite pusel.. Hihi.. Det ä så avkopplande och roligt. :D
Ikväll blir det mys framför tvn med popcorn :D Lite pussel med skulle jag tro.. :P

Ha en trevlig lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0