Många tårar!

Igår möblerade jag och pojken om i sovrummet inte så stor förändring men vi flyttade sängen så nu står den brevid fönstret och på så sätt blve rummet lite större inte så trångt att sitta med datorn mm.. Så det blev nice..

Jag höll på att få panik igår när vi satt och pussla då vi nu fått ihop ramen men tror ni inte då att det fattas en bit!! Jag ittaer dne verkligen inte har kollat över allt tror ni jag blev irri då lr?!!? Jaa det blev jag så då la jag ner pusslandet för dagen så spela vi yatzy istället..Hihi, får se när jag orkar fortsätta igen nu inge kul att pussla ett pussel om det fattas en bit. Men den kanske kommer fram om man börjar pussla.. Vem vet! :)

Idag ringde kl 07.35 så jag hann koka ett ägg. :D Sen så började jobbet 08.30 till 14.30 idag var det första gången jag fick röra maten!! Inte fått gjort det på nått annat ställe förut så det var roligt. Sen fick jag skala 10kg lök!! Där av min rubrik!! :D Det kom en del tårar då vill jag lova.. Hihi.. Blir jobb i morgon med så denna veclan blir det minst 18h men hoppas så klart på att få jobba torsdag fredag med men då blir de ju på ett annat ställe.

Karl kanske får åka i morgon redan även om han inte kommer på båten fören på torsdag då den kanske är där tidigt på torsdag morgon då är det inte så roligt att åka härifrån med 04.00 typ så har han en polare där han ska på båten som han kan sova hos ifall det skulle bli så men vet inget än..

det var allt från mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0