M/S Nordön

Nu ringde nyss pojken och berätta att han äntligen var på båten! Efter en hel dag med resor och förseningar så var han äntligen där han skulle. Han har egen toa och dusch till och med två sängar.. :D Så han var nöjd med sin hytt iaf. Jobbigt var det att åter igen behöva prata så här mycket i telefon med sin älskling, Men inget man kan göra åt tyvärr. Vet ju att jag har han här hemma igen för ett bra tag framöver från och med vecka 17 senast! Det är ju ändå vecka 2 nu snart 3. :P Dem är nu på väg mot frankrike så han kommer väl inte kunna ringa eller sms nu på någon dag sen är det ju svin dyrt att ringa och smsa från frankrike så jag sa till han att det är bättre han mailar så jag vet att han lever om det inte blir mottagning på några dagar.


Just de jag jag var till barnens lekland förut efter jobbet för tänkte fråga om min ansökan var av intresse men då var inte chefen där så hon sa till mig att komma tillbaka i morgon så de ska jag göra i morgon passar bra med en liten promenad mitt i allt städ. :)

Då var årets första Lets Dance över då, hihi. Karl-Petter såg ju för rolig ut, Hihi..

Ne nu ska jag titta på nått avsnitt av PB innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0