Onsdag

Då var det återigrn onsdag, snart denna veckan över oxå :)
I mrogon börjar min vecka i grönsakerna, hihi ska bli roligt att få göra sallad, dressing mm. Ha sitt egna rum och stå i lugn och ro och lyssna på radio. Haha.. Ska bli gött.. :)
Idag blir det tyvärr ingen promenad då det spö regnar och blåser så är inte dirket nått härligt väder att gå i. Men jag är helt slut i kroppen så var nog bara bar det var dåligt väder. :) Det är sjukt hur mycket man går på jobbet varje dag egentligen men har nu tagit mig en härlig varm dusch. :) Så nu sitter man i flanelen hihi härligt härligt!
Idag var det jätte många elever som var sjuka i magsjukan så jag hoppas verkligen att inte jag får denna äkliga sjukdom det vill jag inte, alla på jobbet är typ lite halv krassliga, så det dröjer säkert inte länge fören en annan åker på det med men jag ska iså fall se till att det blir på en helg. Haha. Inte för att man kan styra över det men ändå.. :)
 Idag blir det kassler, bulgur och kokta morötter till middag det ska bli gott.. :)
Jag har nu kommit in i nån slags skrivkramp vet inte riktigt vad jag ska skriva för nått men det kan ju bero på att jag gör samma saker varje dag närstintill :D
Bjuder på en bild! :)
image155

Kommentarer
Postat av: PV

Ja de är gott att vara lite för sig själv ibland å då slipper du kanske bli sjuk av andra. man behöver inte gå varje dag fast de är skönt ha en bra kväll.

2008-01-30 @ 20:06:47
Postat av: Sofia

Hej! Jag fundera lite över vad Bulgur är för något!? Tacksam för svar :)

2008-01-30 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0