Risgrynsgröt!!!!

Hihi fick jobba idag igen återigen på Chapmans. Nice. Ska dit i morgon med.. Härligt med två fulla veckor..
Idag var det dax att vara i disken, som brukara vara helt okey men inte idag då det var risgrynsgröt som satt fast som fajten på tallrikarna och bestiken, suck tror jag fick köra dem typ 3 gånger hela tiden.. Jobbigt :) Och om inte de vore nog så var ju grovdiskmaskinen sönder och blev idag utbytt det bettyde att jag även fick ta alla bläck mm.. Fy f**n säger jag bara, satt nog ner högst 10min idag inte mer.. Fast dagen gick ju mega fort så var ju bra de.. Hihi..
I morse med halv tio tiden ringde dem även från Oleary`s :) Så skulle dit efter jobbet, så var dör med kvart i tre, snacka om jobb såklart hihi.. Dem skulle höra av isg denna vecka eller nästa veckan.. Så kan ju hoppas man kan få jobba någon helg eller kväll det verka väldigt bra iaf. Men men ska inte hoppas på för mycket.
Hade tänkt mig ut på en promenad idag men såklart börja de regna plus att jag blev såå mätt, hihi.. Så hoppar nog det och tar mig en långpromenad i morgon istället direkt jag kommer hem från jobbet så det inte blir för mörkt heller. Ringde nu till Barnens lekland då jag är mycket mer intresserad för det jobbet än på oleary`s. Så han sa att dem inet hade hunnit gå igenom alla än suck, så sa hon i lördags med men nu skulle han kolla mina papper då jag sa att jag söker andra jobb med fast jag är mest intresserad av detta då fick han lite fart verka de som.Så han sa att om jag tycker det tar lite för långtid igen innan han hör av sig så skulle jag ringa han igen. Så det tänker jag göra om jag inte hört nått under helgen så kommer jag ringa igen på måndag. Dem kommer också behöva extra personal på helgerna och på loven och det passa ju mig perfekt då jag inte jobbar med mitt jobb varken på helgerna eller loven. Så jag hoppas verkligen såå att jag kan få detta extra jobb då jag bor bara 5min därifrån också.. Åhh jag vill. :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska iaf ta mig ett skönt bad eller en dusch inte bestämmt mig ännu ha ha.. Sen så är det inte ett skit på tvn idag heller så kanske blir lite mera av Prison Break. Hihi, kolla en skiva till igår så¨nu är snart säsong ett avklarad det kommer den iaf att bli över helgen!
Det är helt sjukt att jag och min kära pojkvänn redan varit tillsammans i ett år. Fattar inte var den tiden har tagit vägen. Men har haft ett underbart år med min kära pojkvän/sambo :D Synd bara att han inte är här nu men ett år kanske inte är så mycket att "fira" vad vet jag.. hihi.. Har iaf haft ett toppen år ihop med min pojke, hoppas på ett lika lyckat år till!!! :D
Ja vad ska man nu göra tro, mera än att lyssan på rix fm.. Hihi.. Kanske ska ta och duscha/bada och sen kolla på pb?! Hmm.. Ja vem vet, fast kommer nog sitta fast här framför datorn i någon minut till iaf..Hihi..
Detta får bli allt för mig denna torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: emma

grattis, jo ett år är nåt att fira :D
däremot anders o sandie som skulle fira 6 månader, de fatta jag inte ;D haha...

PussPuss

2008-01-18 @ 12:43:19
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0