Söndag

Ojojoj vad jag sover bra nu för tiden.. hihi.. Igår la jag mig vid 22.45 ungefär och sov till 10.45 samma som jag gjorde igår. Hihi. fast jag vakna vid 08.00 och var tvugen att gå på toa så var de igå rmed.. Hihi.. Men är bra att man sover bra.. Hihi..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, inte så jätte bra väder kallt mulet och lite blåst kanske blir en liten promeni senare fast de är ju söndag så det gör ju inget om man vilar idag :)
Har iaf varit ute lite då jag gick ut med sopperna hihi.
Tror nog det bli en tv dag idag, är ju en del bra på tv idag för en gångs skull.. Haha..
Börja kolla på säsong tre av the 4400 igår det är sjukt bra. :D Så ska nog fortsätta kolla på detta snart.. Hihi..
Kände även när jag vaknade förut att jag var sjukt sugen på pizza, men icke att jag sak äta de, det får vänta tills mor kommer hit de då kan man synda lite. Eller hur mamma?! :)
Har som ni ser  inget vettigt att skriva om idag så vet inte om jag ska skriva nått mera nu eller.?!
Kommer kanske ett senare inlägg :D

*Moster, det låter ju inte allt för roligt med staketet. *

Kommentarer
Postat av: Mikaela

har du fått elle köpt den nya säsongen av the 4400 nu ???

2008-01-20 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0