Tisdag!

Då var en dag till förbi. :)
Gick och la mig igår med 20.45 redan och läste en stund seb somna jag typ med 21.10 kasnke ha ha och sov tills kl rongde med 07.30 så var skönt att få sova ut igen. Tss, inget barnskrik här inte:)
Idag har jag varit ute och gått min runda runt ekliden fast åt andra hållet idag :D Sen blev det att göra sig en kopp kaffe :) Vuxen poäng lr!? Hihi. Det var mkt gott iaf.. Hihi.. Och nu hjälper jag emma med att boka biljett hit hon ska följa med mig hem hit den 25 mars då jag åker hem från långed. Ska bli roligt att slippa åka tåg hem själv iaf. Är lite segt att åka tåg i ca 8timmar själv men de går ju de med.. Haha..
Ikväll blir det tvn, först ungamödrar sedna bygglov och efter det i huvudet på gyning..Sen blir det sängen får då är klockan redan 22.00 :) Ha ha är sjukt va tidigt jag lägger mig fast va gör det när jag hinner med allt jag ska.. :)
Ne om jag skulle ta och laga mig lite mat kanske. Idag får det bli kyckling. Mm vad gött. :)
Ha de så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0