TRÖTT

Ja herergud nu somnar jag snart stående la mig vid tio och läste blev trött släkt låg och halv sov till nu typ men tänkte att det är ingen idè att somna riktigt nu för då somnar jag väl aldrig sen. Jag bara väntar och väntar nu borde dem la f*n snart vara här. Ha ha.. Men men den som väntar på nått gott.....

Ojdå va för PV uppe så här sent?! :) Tror jag vet.. Hihi..

Ne nu är det bara att vänta igen då, dom är la här runt kvart över skulle jag tro. Måste ju erkänna att jag inte är sugnas i sverige på att bära bord och skit vid 23.30 tiden en onsdags kväll/natt men vad gör man inte :)

Ha en bra natt!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm men vi fick lite pengar och blommor iaf ;)

2008-01-24 @ 13:47:27
URL: http://alfredssonsofia.webblogg.se
Postat av: Maria

;) det är för att jag har lyckas få svart färg på det så det syns inte ;) Ja absolut ;) är typ urfattig, värsta okul faktistk men i morgon rullar pengarna in haha

2008-01-24 @ 16:37:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0