Tuva

Ja nu är stormen TUVA på ingång över oss, suck kan jag bara säga åt det då jag inte vill att det ska blåsa,regna snö eller nått åt det hållet jag vill ha SOMMAR och SOL!! Dem sa på jobbet att det skulle komma snö nämligen, och i morse var det typ -1grad och svin halt på vägen. Jag blir så trött på detta. Hihi.

Min dag har varit underbar bland grovdisk och grönsakerna.. Ha ha.. Var riktigt skönt att göra som man själv vill ocg bestämma lite över det man göra. Dagen gick jätte fort också så det var bra. Är så skönt att slippa diska eller plocka. Då jag gjort detta så mycket redan.. :)

Ikväll börjar Du är vad du äter igen det är roligt att titta på.. Hihi.. Det är tur att det slutar 21.00 då jag är såå trött redan vid 20.00 tiden hihi.. Somnade igår vide 21.30 ungefär och sov hela natten tills 07.15 så då var jag pigg i morse! Är så skönt att kunna sova så mycket ch sedan vara lika trött varje kväll för det finns inget värre än att inte kunna somna. Men i morgon får man kämpa tills nästan 23.00 det är lite jobbigt, fast då sover jag ju desto längre på mrgonen. Fast det fick jag ju inte förra helgen hihi. Men nu hoppas jag på att få sova mina 12h igen denna helg som jag gjorde förrförra helgen. Ha ha. Shit vad jag sover!! :D

Hm jag funderar på om jag ska trotsa stormen TUVA och ta mig en liten promenix iaf, blev ju ingen igår och idag vill jag ut, får se om jag blåser bort när jag ska ut med soperna annars får det bi en tur.. :)

Hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kul med lite kommentarer! :D

Kommentarer
Postat av: moster

hej gumman vi får nog vänta på sommar o sol ett tag till , och du vet det finns inget dåligt väder etc !!!! tycker bara det är skönt när det busar ute faktiskt, kul att höra att du är så positiv till jobbet du är nog ett undantag heja madde, kramis moster

2008-01-31 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0