Tvättstugan

Ahh vad mätt jag är, har precis käka lunch som bestod av kyckling, bullgur, gurka och broccoli.. Det var super gott.. :D
Vaknade så klart tidigt idag med samma tid som igår ungefär, så då blev det att göra frulle sen la jag mig i sängen igen och kolla på några avsnitt av PB, är sjukt bra!!! Så blir nog mera av det sen, då jag nog inte kommer kolla på det under veckorna för då är det ju bra tv programm på tvn hihi. Måste ju planera lite så man har nått att se på varje dag.. Tss.. Tv nörd ja visst! :D
Jippy nu börja min tvätt tid om exakt 1h gud va kul måste jag säga.. Har inte bestämmt mig om jag ska ta en promenad idag eller inte då det kommer bli som en långpromenad att gå till tvätt stugan varje timme i ca 7h så a jag får se hur jag gör.
Ska snart börja städa lite också men kommer inte bli så stor storstädnng då det kommer gubbar och ska greja hela veckan så blir nog kanske bara toan denna helg så blir det resten nästa helg när dem är klara för det kommer ju damma som fajten när dem ska greja så tycker det känns rätt onödigt!

Annars vet jag inte vad som händer mera idag, blir en skön slappar dag. :)

Prata med pojken igår då han hade lite svenskmottagning det var nice även om det bara var i ca 15min. Nu vet jag inte när jag kan prata med han igen eller ens få ett sms, fick i morse då dem var utanför danmark dem är på väg till frankrike men dem kommer inte få komma in till kaj fören typ torsdag så det är lite segt han trodde han kunde ringa igen om en vecka.. :(


Ne nu får det nog bli ett pb till innan tvätten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0