Tystnad

Då var helgen över och min kära mor och syster har åkt hem igen. Så nu är det en lite jobbig tystnad här i min kära lägenhet. Den tystnad jag precis hade vant mig vid.. :) Men det blir jag igen i morgon typ.. Hihi.. Men det var så trevligt att komma hem från jobbet till någon/några i lägenheten, fast var även skönt idag att komma hem till lugnet :D

Det har varit en otroligt rolig och händelserik lång helg onsdag-måndag orkar inte skriva om allt så lägger istället in bilder från mitt besök!!
Har kört bil igen oxå.. Hihi!

image139image140image141image142image143image144image145image146image147image149image150image151image152image153image148image154

Mycket skratt, tvspel, promenader och handlande han vi med. :D Varit superduper kul!! :D
Fick även fina inflyttongspresenter av syster fick jag en jätte fin blomma, av mamma dukar, blommor, bordstabletter mm. :D

Ja det var denna helgen i lite bilder :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej:D
Dennis ä såååååå sötttttt=)
Jag o hanna såg han för nån vecka sen=P
Ha d bra..kramizz

2008-01-29 @ 20:15:36
URL: http://millkurius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0