Hemma IGEN :D

Så där då var jag hemma i göteborg igen då haha.
Har varit iväg på en mycket trevlig och rolig semester med mor och far även om den bara var i ca 3 dagar så var de mycket roligt. :)
Sjukt vilken rolig släkt man har hihi. Bilder kommer när jag orkar ladda upp dem då det tar sådan tid här. :)

Så idag har jag inte gjort så mycket mera än åkt bil hihi. Lite solning han jag med men va på tok för varmt så blev inte direkt länge.

I morgon är de redan fredag igen oj oj säger jag bara va fort de går. Det blir besök hos syster imorgon då de nu var lääänge sedan jag busa med Dennis hihi hela 5 dagar alldeles för länge tss.. Sen i helgen vet jag inte riktigt vad som händer hoppas på fint väder så man kan ligga ute och sola annars blir de att slöa framför tvn och se någon bra film fick ju låna några filmer av faster unne. hihi.. :)

Ne nu får de nog snart bli sängen, hoppas inte att jag hostar nått inatt börjar ju direkt en lägger sig ner. Suck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0