Hemma igen då!

Då var man åter hemma i göteborg igen då. Skönt att vara hemma men samtidigt lite trist att åka från mor och fra speciellt nu när sommaren verkligen har kommit, då är de så skönt att sola och bada med husvagenen vi var där ons,tors och igår fredag super skönt ca 24grader i vattnet. Men får hoppas att vädret håller i sig så kanske jag och syster åker och solar och badar här i stan :) De funkar ju de med hihi. Men de har iaf varit super roligt och skönt hos mamma och pappa. :) En riktig mini semester. :)

Idag är jag rätt sliten då jag hämta syster och jenny i ed i natt med typ 03.00 så kom inte i säng fören 04.00 typ och de känns i dag vill jag lova haha, även fast jag sov innan jag åkte och hämta dem. Sen var de ju jag som körde hit till gbg idag med, och fy fan va trött jag var då både callo och dennis somna typ i brohögen, jag var så sjukt nära på att somna när jag körde så jag fick stanna på shell i uddevalla och köpte mig en chokladmuffins för att få upp socker halten och de hjälpte som tur va. fy va äkligt de var.
 Så idag blir de nog en tidig kväll hehe. :)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0