Måndag- hel dag med syster och dennis!

Jaha då var snart måndagen slut den med då. Går sjukt fort i mogrn är de redan mitten på juli. Var tar tiden vägen!?!?!?
I morgon fyller syster hela 24år hehe så mamma och mormor kommer först hit till mig vid 12 tiden sen åker vi mot tårtan haha.

Idag kom callo hit med nio tiden då åkte vi först hem till dem dennis fick käka och sova vi satt och tjata och käka lunch sen drov vi mot frölunda för att kolla på laxarby/fengerfors som spelar i gothia cup, efter de åkte vi mot gmlestan där vi dennis fatser skulle spela fotboll trodde vi men vi var på fel plan vi fel tid haha så då blev de till att åka hem till syster igen för mera tjat och lite tv tittande sen när callo och emir hade käkat mat åkte jag och syster till ica focus då jag aldrig varit inne i denna otroligt stora affär, där fanns verklig allt och lite till köpte iaf lite mat så jag har nått i kylskåpet. hihi.
Sen när vi kom tillbaka var klockan redan 19.00 typ så då åkte jag hem för att laga lite mat som för övrigt blev super gott. :D
Bild kommer i morgon orkar inte lägga in mat bilden idag haha.

Tjata lite  med mika med eller de blev väl närmare timmen vi prata haha. Mest snack om sunne! Kommer bli så sjukt roligt den veckan/dagarna haha men vill helst inte tänka på söndagen den 27juli tror int eman mår så bra då haha. Men men sånt är livet! :D

Nu ska jag se om de kommit in några mera intressanta jobb på ams sen blir de sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0