Mera semester med mor och far. :)

Nu blir de ännu mera "semester" med mor och far. pappa skicka förut och fråga om jag ville med till Kristenehamn till mina två fastrar och ja jag sa ja till de då jag ändå inte har nått jobb här än. Sen när de är så här underbart väder vill man ju gärna vara ute och sola och bada. Okey jag har varit ute typ hela dagen idag med men inte fått bada. :) Så då åker jag på en liten semester igen. Ska bli kul att se hur dem bor med.

Har precis käkat blev kött med färsk potats idag de va riktigt gott. :)
Syster ringde förut med så vi kanske skulle åka och ta ett litet kvällsdopp. Nu ska jag lägga mig i soffan och på börja en ny bok läste ut en förut i solen! :) Var en mycket bra bok. Som heter gift med en främling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0