Minigolf

Herregud nu är de redan torsdag kväll. sjukt va fort de går. nu är snart juli månad förbi med. Gaaahhh..
Idag har de varit en helt okey dag solen har lysst ganska mycket iaf. Jag gick hem till syster med 10.30 tiden. Då vi hade bestämt tidigare på morgonen att vi skulle ta och spela mini golf, de var första gången för oss båda detta år. hihi. Det blev rätt jämnt men syster vann till slut. :) Sen tog vi en promenad i skogen runt en damm. Efter de jag jag hem till mig på vägen lämna jag lite jobb papper skickade även in en till jobbansökan. :)
När jag kom hem med ca 14.30 blev de til att göra käk idag gjorde jag spagetti med köttfärs sås såå got tblev de. :)
Sen har de blivit en hel del slappande i soffan hehe.
I morgon vet jag ej vad som händer mer än at jag ska passa dennis i morgon kväll då syster och emir ska ut och käka, han kommer ju sova så är inte direkt nåt jobbigt inte för att de hade varit de om han var vaken heller men. hehe. :)
På lördag åker vi mot långed igen. Callo ska vara där en vecka och jag är där till på onsdag då jag åker till sunne i 5dagar. :D

Såå störande att inga telefoner funkar i långed iaf inte mamma och pappas. Suck!!
Stod på nätet att de skulle vara fixat till 14.00 idag men tydligen inte. :(

Jaja, ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0