Sol sol sol

Jao idag blir de att sola hela dagen lång! :) Jag, mamma och Mika. SKa hämta mika i bengtsfors med 10 tiden. Sen drar vi ut till husvagnen för att bättra på den en gång så fina solbrännan. :P
Ska bli skönt att bara slappa en dag. För i morgon bär de av mot göteborg igen med de sista. Blev sjukt bra i lägenheten då vi igår han att få upp säng/soffan, tv-bänken, köks bordet och skrivbordet! Såå nöjd! Och de bästa med allt är att jag bor på 6:e våningen av 8. Men jag har en fin fin utsikt vill jag lova! Så nu är de bara att slå en pling innan ni kommer och hälsar på haha.
Kort kommer när allt är klart. Jo de är alltså en 1:A jag flyttat till på 24m2. Så jag har fått in mycket på liten yta men bra blir de.!
Ne nu ska jag ner och käka frulle innan vi ska iväg!
Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0