Tillbaka i långed

Ja då var man tillbaka i långed igen då iaf för en vecka. Fast typ 2½dag blir i karlstad. :)
Det har iaf blivit kanon i lägenheten saknar den redan. Men ska tillbaka till min nya stad på fredag eller lördag sen blir jag där i en vecka typ, för ska ju till sunne den 23 juli men ska vara hos mika den 22juli så a, de blir som jag sagt ett antal gånger redan en hel del resor haha. Men men så går de. :P
Fy va tråkigt de är att regnet är tillbaka igen. :( Hoppas de slutar nu under natten så de är strålande sol och 25grader i morgon för då ska jag och mamma ut till husvagnen och sola mm. Så underbart men det är väl att hoppas för mycket kanske. Hihi.

Ja nu vet jag inte va jag ska skriva mera, börjar bli rätt trött nu så ska nog ta och sova snart hihi.

Hoppas ni haft en trevlig helg de har iaf jag haft!!

Tack mamma för all hjälpen med flytten och allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0