Flyttdax!

Ja då var de åter igen dax att flytta då. :) Precis en månad sedan jag kom hem till kära långed haha. I morgon ska jag och mamma till min nya hemstad göteborg med dem flesta grejorna är typ bara 5 låder kvar och mina blommor. :) men de åker jag ner med på onsdag igen hade jag tänkt mig och kommer då stanna tills söndag då mor och far och herr och fru palm är i stan :) För måste ju vara i mitt nya hem lite nu i juli iaf när jag betalt hyra och allt men blir lite resor fram och tillbaka då jag ska till karlstad den 8juli för den 9 juli är de rix fm sen tillbaka till långed den 10juli sen troligen ner igen den 11juli hihi. sen är de ju dansbands veckan i sunne den 23-27 juli men sen blir de göteborg för hela slanten. :P
Idag har jag iaf skickat in 4st jobbansökningar så hoppas på de bästa nu!! Vill så gärna ha ett av dem jobben.
Men men annars får de la bli på någon restaurang eller cafe så länge ett jobb måste jag ju ha.

I morgon blir de även lite köp igen, suck va pengar de går åt haha. :P Men är ju saker jag måste ha nu så de är en tvbänk, skrivbord och en rumsavdelare. :P

Jaja så blir de.

Nu kommer de snart in lite bilder mm när jag får upp min dator i lägenheten med fast först måste jag ju fixa bredband men de ger sig ni får stå ut. :P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0