Ny vecka!

Ojoj va veckorna rullar på. I helgen har de hänt en hel del blev inte så himla lugn helg som jag hade tänkt mig. för i lördgas åkte jag med mor och far och herr och fru Palm till kusten, Hamburgssund. Sä där tillbringa vi hela lördagen och nästa hela söndagen var hemma igår med 18.00. Det var mycket trevligt där i deras stuga vi grilla, klättra i berg haha. promenera och spela kubb. Det kommer bilder senare idag de lovar jag för då ska jag ju till syster för att hämnta Dennis!'

Nu verkar de som om vädret börjar svalna av lite grann, är "bara" 18 grader nu haha. Men sen så sa dem på vädret att de skulle bli regn i morgon. Okey de behövs men när de väl börjar regna så slutar de ju aldrog. Men de får vi hoppas de gör nu att de bara regnar i morgon. :)

Nu är midssommar färdi bokad. haha. Kommer bli grymnt kul med mika, louise och larsson. :) Nice nice!

Ne här kan jag inte sitta hela dagen ska ut och gå med mor nu, är ju bara drygt två veckor kvar till invägning men de går fortfarande neråt för mig! :D

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0