Varma sommardag!

Det underbara vädret håller i sig. Var lite för varmt ett tag idag när jag var i bengtsfors är ju inte så kul att åk abil när de är så här fint väder men var ju tvungen att ge ut lite roser till några studenter. Hihi.
Men  imorgon blir de inget bil åkande iaf då blir de en hel dag i långed först en sväng till min moster för att lämna lite kläder till min kära kusin sen ska vi upp och kolla på fotboll! :)
Helt sjukt detta att jag imorgon redan varit här i en vecka var tar tiden vägen!?!? Jag hänger inte med snart är de midsommar och allt. Jaja vi har ju iaf fint väder! :)

Nu ska jag ner och käka kvällsmat!

Bilder kommer tyvärr inte förens på måndag då jag får låna systers dator en snabbis då mina sladd till kameran visst var nerpackad i en annan kartong än jag kom ihåg. :)


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0