Allerig, suck

Ja fy f*n säger jag bara för att ha allergi.. :( Vakna 04.00 i morse av panik då jag inte fick upp ögonen då dem var helt igen varade. Så fick skynda till toan för att tvätta bort de hatar att inte få upp ögonen.. Så när jag sedan vaknade igen vanlig tid :) Så var de samma sak igen stod väl misnt 10min på toan för att få bort allt var, ögonen är helt röd sprängda näsan rinner och jag nyser konstant.. Kliar otroligt mycket i ögonen med men försöker att inte klia så mycket.. Efter en tid går det värsta över men det kliar än och ögonen är fortfarande röda. Dem blev helt förskräkta på jobbet idag tycket så synd om mig. :) Jag är ju tyvärr van vid detta men är alltid jobbigaste i början på "säsongen" Här är det inte pollen som är värst än utan här är det hasseln som håller på att blomma ut. Sen kommer pollen säkert lagom till att det andra börjar avta skulle ju inte förvåna mig.men men så är det!

Annars har det varit en helt okey dag, fixat så jag kan komma till begravningen, då jag har så långt vik är det bara för mig att lämna in en ledighets ansökan så jag skulle få två dagar eftersom det tar typ en dag att resa. Så det känndes skönt att få veta de.

Så nu blir det en del resande för mig, men gör mig inget då det är helt okey att åka tåg. Om jag nu får åka tåg det ska man ju aldrig vara säker på dock. :)

Ne nu ska jag kolla på nyheterna och se om det hänt nått spännande..
Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0