Härligt härligt

Jaha då var första tisdagen i mars över då. Hihi.. Är helt underbart väder idag. Var dock 5minus i morse men gör inte så mycket när solen lyser redan när man går upp och fortsätter med det hela dagen! :)
Blev en promenad runt Sunnadal idag på ca 40min var så skönt att känna lite värme från solen och över allt s¨g jag blommor. Men så klart så hade jag glömt kameran så ni kunde fått lite bildbevis. hihi..

Nu är min kära pojkvän i Frankrike igen. :) Sen ska dem vidare mot algeriet eller hur de stavas, där är de typ pirater och massa skit så får hoppas den resan går bra! Dem får inte lämna båten under hela vistelsen då det är massa knepigt folk där. Och dem kan ju bli kvar i typ 3 veckor kul att sitta instäng i en båt då, inte men men. Efter den resan blir det nog att han kommer hem beror ju som sagt på hur länge dem blir kvar där. Men nu är de typ 4 veckor kvar tills han kommer hem igen! :) Ska bli roligt att ha han hemma igen! HAr absolut inte tycket det varait jobbigt att vara själv men som när man till exempel ska käka mat det är ju så himla mycket roligare och trevligare att göra om man har sällskap maten smakar bättre då tycker jag hihi..

Resten av dagen blir det nog till att slappa otroligt trött är jag fortfarande från helgen, inte vet jag hur jag kan vara de när jag sov i 10h från söndag till måndag och 9½h i natt men men. :)
Tv tablån för ikväll är sjukhuset, bygglov och sedan house! :)

Kommentarer
Postat av: cia

haha mmm de va ju du! :D

2008-03-04 @ 22:01:00
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: Mikaela

ja du har rätt alla e på olika ställen och det blir nog kanske svårt men det skulle va så himla roligt. vi skulle ju åka utomlands hehe :P

2008-03-04 @ 22:25:57
Postat av: Kusin Johanna

hejsan=P va menar du me "pirater o skit" haha

2008-03-06 @ 20:26:37
URL: http://hanna1996.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0