Helgen/Vår

Ja nu var man då hemma igen efter en helg i gbg. :) Åkte med 08.50 då tåget gick härifrån, dagen började inte så bra då det var ett stort växel fel i lessebo så det blev buss hela vägen från emmaboda så otroligt segt men men jag kom fram ca en timme senare än beräknat, då kom Callo och hämnta mig sen bar det iväg mot landvetter för att hämnta jannicke. Sen blev det en tidig kväll då jag hade en otrolig huvudvärk. Lördagen började lugnt satt i köket och tjata i nån timme sen drog jag och cia in till stan för att cia skulle akut shoppa haha, men det gick bra de med. Väl hemma hos syster igen började festen lite smått. Va en jätte bra kväll med trevliga folk mm. Så hade jätte kul, även om jag inte var så säker på att packa ner gittarren till play stationet haha. Fan va pinsamt! Men men sånt som händer. :P
Så igår gick mitt tåg från stationen i gbg 10.50 men då var de en i personalen som blivit sjuk utan att medela detta så då blrv vi 20min försenade sen så när vi väl kommit iväg så kom vi till borås då fortfarande 20min sena så vi fick invänta ett tåg där så då blev vi istället 40min sena så då missa jag och en hel del mer folk tåget i alvesta som jag skulle byta till men vet ni va då blev det buss från alvetsa och hit hem istället fan va nice! INTE! Men men så jag var hemma ca en timme försent även igår trodde jag skulle få krup på sj ahh.. Men men..

Idag har jag jobbat igen, skönt! :) Idag började schemat om så idag har jag varit i stora baren, skönt att ha det på måndag istället för fredag då de är det jobbigaste stället att vara på tycker jag. Hihi.. Finns vissa skolungdomar som är otroligt jobbig! Men men jag står på mig bara! Ha ha..
När jag kom hem från jobbet bytte jag om till promenad kläder och begav mig mot Lyckeby och Willys så nu har jag handla för minst två veckor iaf. Hihi.. Köpte mycket frukt idag och då springer pengarna iväg men men. :)
Snart ska jag hoppa in i duschen efter det blir det att slappa framför tvn då det idag är sjukhuset och anna phil! :)

Jo när jag vara ute och gick såg jag så mycket blommor alla olika sorter så tog kort på en blomma iaf. Så ni inte tror jag ljuger hihi.. :) Skönt att man ser lite skymntar av våren!! Underbart!! :)




image190
image191

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad gör dig glad? Kom gärna in på min blogg och svara på min lilla glada undersökning!
Ha det superduper dunder bra!

2008-03-03 @ 16:55:18
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: mor

Åh, vilka gulliga blommor. Ja nu är nog våren på väg men det är kallt på kvällen och natten.
mycket buss nu Madde men det får väl gå, eller hur?

2008-03-03 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0