Lång dag!

Vakna tidigt iadg redan 07:45 suck, men men så är de.. Gick på toa, ställde mig på vågen blev sååå glad haha. La mig igen men orka inte ligga kvar så tog på mig och redan 08.05 var jag ute på min promenad idag. Sen när jag kom hem blev det att käka frulle sen kolla på skidsport på tvn hela dan, somna kanske en 40min i soffan behövdes om jag ska orka vara vaken till efter tio idag haha..
Ska även synda lite idag till den enorma melodifestivalen haha.. Så köpte lite blandat godis förut så blir de nog en cider till de hihi. Men jag måste ju få mysa till de lite här i min ensamhet haha.

Shit va ont i röven jag har idag efter min cykel tur haha.. Känns att jag inte cyklat på ett tag men de ska de bli ändring på.. :)

Ja de var väl vad som hänt med mig och mitt liv idag hihi..
Imorgon är de tvätt och städ dag! Jippy :( :P

Ha en trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0