Ojoj inte mycket bloggande här inte!

Ja det blev visst inget bloggande hos mor och far, hade fullt upp hela tiden och kännde inte för att sitta med datorn och slösa massa tid med de när jag inte hade varit hemma på så länge.. :) Så ina fem dagar spenderades med promenader, besök hos mormor och hos farfar sen mycket mycket bus med Dennis även lite kortspel han vi med. Sen blev det nog lite för mycket god påsk mat och påsk godis :) Men jag var ute och gick minst 40min varje dag vissa dagar blev det två promenixar :) Den roligaste var nog på fredags morgonen då jag och pappa begav oss ut. Det hade snö som bara den under natten så var sjukt mycket snö då på morgonen och vi gick innan frukost så plogbilarna hade inte hunnit ploga där vi gick hihi.. Men skoj var de.. :)
Blir inte så mycket att skriva idag men jag tänkte visa in resa med bilder då jag försökt använda min kamera så mycket som möjligt :) Kommer även bilder från dagarna då emma varit här! Hon åkte hem idag för en timme sedan så nu är jag själv igen! Hihi. Jag följde henne till tåget sen gick jag hem från stan för det är helt underbart väder här! :) Det tog precis en timme från stan!! :D

image204

Resans första dag! :)

image205

tåget :D

image208

Detta mötes man av på fredags morgonen :D

image209

Bus ungen Dennis!

image210

Detta fina pulka gjorde pappa till Dennis! :)

image212

Min älskade syster så snygg.. Hihi! :)

image213

Syster och Dennis busar i sängen! :)

image214

Vackert väder!

image215

Ja mycket snö det var de! :)

image216

Dennis i sin snygga gåstol :)

image217

Pappa och Dennis

image218

Inte en enda fågel var hungrig bara för att jag skulle ta kort :)

image219

Mamma och Dennis, så söt när han badar i diskhon.. Hihi

image220

Bada bada..

image221

Dennis äter gröt :)

image222

Snö snö snö

image223

Dennis leker i gymet!

image224

Mor och far slappar framför tvn. :)

image225

Pappa och dennis gosar!

image226

Tisdas morgonen innan jag skulle till åmål för att åka mot karlskrona! :)

image227

Emma på tåget mot gbg till att börja med!! Hihi

image228

Tidningar måste man ha när man ska åka tåg, nu är vi på tåget från gbg mot karlskrona!

image229

Mycket folk var de i växjö, haha

image230

Emma är trött på att sitta still nu hihi.. Men nu rullar vi in i karlskrona iaf :D

image231

Vackert väder hade vi när vi kom fram iaf och ingen snö underbart!! :D

image232

Emma beställde tacos på kvällen så ja då fick det bli en syndar dag till hihi!

image233

Underbar onsdags morgon!

image235

Vi tog oss en shopping runda på onsdagen så detta blev mina inköp. Mest nöjd med mina nya brillor!! Som jag ska försöka hålla hela haha..

image236

Igår fick de vara nog med synder så middagen igår blev kassler, matvete och gurka. Hihi. Emma käka makaroner och köttbullar! :)

Nu ska jag ta och sätta upp nya gardiner här hemma fick ett par blå jätte fina av mamma som ska upp i sovrummet sen köpte jag mig ett par när jag var i långed som ska hängas upp i tv rummet bilder kommer senare idag!!

Hoppas ni får en kanon dag!!


Ja alltid är de något!






Kommentarer
Postat av: syster

är du inte klok människa som lägger in ett sånt kort på mig, stryk ska du ha! Nu ska jag lägga in några fula på dig bara för det :-P

2008-03-27 @ 21:07:23
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: emma

haha, vilka vackara kort jag är med på, eller inte ;) tss... fan va kul jag hade ska du veta :D
Puss Love !

2008-03-28 @ 11:15:42
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0