Söndag del två :)

Ja då var snart söndagen över också.
Vilken tur det är att det är såå stora tvättmaskiner här jag kyckades få ihop endast 4 maskiner men då var dem knökfulla hihi.. Så höll "bara" på från 14.00 till 17.00 helt okey ändå. Hihi.
Resten av dagen har jag typ bara spenderat framför datorn och tvn som jag brukar när de är söndag har ju även varit ute och gått så klart.. :) Undra ja hur många trapp steg jag har gått idag haha.. Så lite extra träning har de blivit idag nice de.

Nu kommer snart pojkvännen hem om de går enligt planerna så kommer han hem tidigare än beräknat, inte blir jag lessen för de. Hihi Så kommer verkligen bli fullt hus här ett tag då syster, mamma och dennis kommer på besök med! :D Var tvungen att ringa mamma förut och höra så dem kommer iaf och de skulle dem sa hon så då blev jag mycket glad igen blev lite rädd där ett tag att dem skulle stanna kvar hemma men nu vet jag att dem kommer iaf!! ;)
Jag är nu lite långt fram i tiden igen men de är jag ju alltid. Haha.. Killen kommer hem allt från 29mars till 1 april där någon gång. Så kommer mor, syster och dennis den 4april då hoppas vi på lite bättre väder än sist dem va här så vi kan gå ut och inte behöva blåsa bort! Haha..

Ja nu är de heller inte långt kvar tills jag kommer hem till byn heller haha.. Ska bli nice de att vara med familjen ett tag. :)
Har såklart redan massa saker inbokade så de känns som om tiden kommer springa förbi dem dagar jag ska vara i långed, men så är de väl. :) Har ju lova kusinen att följa med henne till ridskolan så de blir de på fredag ska bli roligt att komma dit igen va ju ett bra tag sen jag var där.! Sen kommer de bli att åka och hälsa på Farfar och mormor. Farfar blev så glad härom dagen när jag prata med han och sa att nu kommer jag om ca en vecka "var en vecka då" han blev så glad så.. hihi..

Konstigt inlägg detta blev men är lite halv trött så där. Hihi..
Boken jag köpte förra veckan är skit bra men de värsta är att jag typ inte vill läsa i den nu för då har jag inget att läsa på tåget till gbg. Hihi. Den heter iaf mossvikenfruar absolut värd sina 49kr. haha..

Ahh roligt med kommentare!

Sofia: Nja vet inte om jag känner för att städa mera nu! :)

Moster: Ja nu städar jag ju bara upp min egen skit om man säger så hihi. Men nu är de ju Karls tur att stor städa nästa gång haha.. Ses snart!

Pappa: ojojoj ni ska allt få se att jag hinner med hur mycket jag än kollar på tvn. Hihi!!

Kommentarer
Postat av: syster

sen ska du ju gå ut med dennis varje dag, mata honom, byta blöja och sånt.. ha ha du kommer inte att ha tid för mycket annat i kära långed du ;-)

2008-03-16 @ 21:54:14
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0