Ännu en dag med SOL!

Underbart!
Nu ska jag snart ge mig ut i solen för att bättra på färgen ännu mer så jag är brun och fin på namngivningen HAHA.
Idag fick de bli ett annat linne då jag inte kan ha sådana ränder på lördag så fick ta något som liknar de jag sak ha på mig så de inte ser helt mongo ut.
Mycket att tänka på nu hehe!
Idag får de iaf bli att sitta i gräset så min kära rumpa får vila lite även om jag satt på en handuk och filt i går så kändes de allt att jag satt på asfalt.

 Ne nu ska jag packa de sista innan jag ger mig ut!
Får se om de blir några bilder idag kan ju vara lite svårt att ta när de är så många andra människor där men får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0