DX BALL

Tänkte skriva ett lite roligare inlägg nu hehe. Men tycker denna dagen gått extremt sakta fast att jag haft massa saker att göra. Har tvättat, packat ner typ allt finns inte nått kvar på väggarna nu så de är typ bara gardinerna och dem kläder jag behöver för denna veckans som jag inte packat ner! De är skönt då jag har en hel del saker planerat i veckan. :)
Tog mig även en lite powernap från 13.15-15.30 hehe. Är så skönt att bara sova lite så på dagen har kommit in i gammla vanor då jag efter skolan typ alltid sov "middag" Hehe. Men jag tror de behövs låta hjärnan vila lite. Tss..
Så i morgon går jag in i min sista vecka på jobbet, känns helt sjukt att jag nu bara ska vara här i en vecka till! Kommer sakna livet på "läroverket" en hel del faktiskt! Tror de kommer kännas jätte konstigt att inte gå till jobbet varje dag! Men men jag ska ju som sagt absolut åka hit och hälsa på. :D

Nu har de blivit lite ändrat i planerna ang min hemkomst till långed. :) Jag och mor tar en liten tripp till syster på lördag och sover över där till söndag sen följer callo och dennis med oss hem till långed några dagar då emir ska bort några dagar var menningen jag skulle "bo" hos callo dem dagarna men jag ska ju iväg och lämna blod på måndagen så då fick de bli att hon och dennis får följa med oss! Mysigt att ha dem nära igen. :)

Usch idag har jag inte varit ute mycket bara när jag vart ner till tvätt stugan hehe. Men de har och är jätte fint väder men de blåser så. Sen tyckte jag mina ben var värda en vilo dag idag! För i morgon blir de till att cykla igen!


Jag blev lite glad förut då jag hitta mitt kära spel DX BALL är nog de bästa spelet jag vet haha!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det va härligt att höra ;) Bara bra här med, gör tyvärr inte så mycket om dagarna. Letar jobb. Men inte de lättaste. Ska du flytta hem till kära långed igen?;)

Puss

2008-05-25 @ 22:14:34
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: svintoflickans

söndagar är aldrig så kul....

men hoppas du får en fin vecka.

här tvättas de me..nu ska jag göra mat..

kraam

2008-05-26 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0