Flyttad blogg

Jaha då var min blogg också flyttad till de nya, ser lite annorlunda ut men de ska nog funka fint hoppas jag.
Idag, onsdag har jag jobbat som vanligt, hehe. Idag var jag i plocken de kom sjukt mycket elever och käka direkt när vi öppna tror vi hade haft inne ca 400 redan efter en timme så idag blev man lite svettig då jag står brevid en diskmaskin hela dagen där den är som varmast men de gjorde mig inget då denna dagen gick jätte fort. Sen blev de att sätta sig på cykeln och trampa hemåt, de går bättre och bättre för varje dag har börjat lära mig att inte cykla så himla fort hehe. Var typ bara hemma och byte kläder sen blev de en lång promenad i det vackra vädret till Willys för att inhandla lite frukt och youghurt bland annat. Är så otroligt härligt väder ute så de är ju inte klokt, kolla på mätarn nu den står på 30grader då solen lyser på men ändå klockan är ju snart 20.00. Härligt härligt med värme iaf!
Idag är de inte mycket bra på tvn, inte fören 21.00 då greys börjar,är ju hockey nu men sätter jag mig och kollar på de så somnar jag bara haha..

 Alltså detta är ju helt sjukt det är redan en hel vecka sen som mamma och pappa kom hit, var tar tiden, dagarna vägen!? Jag hinner lixom inte med riktigt! Men de kan gärna gå fort tills 31maj sen kan de gå sakta haha.

Ja de var allt jag hade att medela idag hehe, lämna gärna ett spår efter er så jag vet vilka ni är.

Pappa; Klippa gräs låter ju riktigt kul, hehe men visst kan jag göra de någon gång. :) Hellre de än att vattna alla mammas blommer hon har ute! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0