Flyttdax!!

Ja då var snart torsdagent  över med då. Jag är sjukt trött redan men kan bero på att jag vakna 4 imorse och typ tänkte gå upp men bestämme mig för att försöka somna om så efter ca 40min somna jag om igen och vakna pigg och glad 06.00 :P
Så idag har jag packat ner allt! Så nu finns de inget kvar här, eller de finns ju kvar men ligger ner packat! :D
Så nu är de bara för mitt flyttgäng att bära ut i morgon har ställt de mesta så nära dörren som möjligt så dem slipper bära mer än nödvändigt hihi!
Imorgon blir alltså min sista dag på jobbet! Kommer kännas mycket märkligt! Fast samtidigt skönt! Skönt att komma till "byn" och träffa alla nära och kära när jag vill!
Skönt att de är så himla underbart väder! Ja allt känns skönt nu! :)
Imorgon blir de att städa hela lyan! Har min snälla mor här då som ska hjälpa mig sen på kvällen ska jag och mamma grilla!! Gaaahh va gott!
Nu tror jag att jag ska ta och lägga mig och läsa lite sen somnar jag nog snart hihi.!
Jo en till sak som är skön, är att i morgon blir de buss till jobbet nu ska jag absolut inte cykla mer på ett bra tag haha!!
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0