Första färgen

Haljosan! Här är man pigg och glad. hehe. Blir väl lätt så i dett underbara vädret! Och idag har jag fått min första färg så luvligt haha. Jag är sjuk jag vet ;) Gick ut direkt jag kom hem typ bytte bar om och drack lite vatten sen gick jag och leta upp nått bra ställe där jag kunde sitta och sola och vet ni va jag hamna i en busskur. Men så himla skönt de var där. Hade vindstilla då jag som sagt satt i en kur sen hade jag solen precis framför mig de var så himla skönt sätt där i 1h 45min. Åh va skönt de var så där kommer jag hamna dem närmsta eftermiddagarna nu vill jag lova! Är lite roligt när bussarna kommer varje kvart typ hehe men är bara att vinka förbi dem. :) Är så bra där för är aldrig någon som går på bussen där sen så ligger den synligt från stora vägen så men inte sitter själv någon stans lixom. Så nu har jag hitta mitt favvo ställe. :) Syns på mina armar nu redan! Hihi är så glad när jag får färg! Inte för att jag har svårt att få de men är alltid lika kul första gången!

Åh så gott med fredag i morgon, hehe, denna veckan har gått lika snabbt som alla andra. Kommer bli en kanon helg tror jag om de går enligt mina planer men de tror jag nog. Trevligt trevligt.
I morgon får jag nog ta och städa och diska mm, lite tråkigt men inte haft ork eller tid till de under veckan så då får man bita i de sura och göra massor på en gång! Sånt är livet!!

J*vla A-Kassa säger jag bara, blir så trött kul att få den räkningen men men är bara att se glad ut och betala. Suck!!

Ne nu ska jag ta nått att käka sen blir de tvn.
Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandie

tack :) men den är inte riktigt klar än hehe

tack ;D

2008-05-08 @ 22:26:21
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jepp Göteborg ska det va :D Hur länge är du kvar i Kkrona då?

2008-05-09 @ 15:09:16
URL: http://alfredssonsofia.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Jepp göteborg ska det va! :D Hur länge stannar du kvar i kkrona?

2008-05-09 @ 15:10:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Ojdå oops då, trodde inte den första kommentaren kom fram. Men det gjorde den visst!;)

2008-05-09 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0