Glass i en lekpark!

Jao, då var de tisdag eftermiddag redan. Lika härligt väder idag såå skönt! Så idag blev de att ta på sig shortsen innnan jag skulle cykla hem från jobbet, då är de sommarvärme när man kan ha shorts och cykla utan att tycka de är kallt tycker jag.
När jag kom hem idag så fick de bli en liten promenad så gick och köpte en glass sen så gick jag och sätte mig i en lekpark, då fick jag ännu mera sommarkänsla och längtan. Då jag alltid sitter i en lekpark och käkar glass med mina vänner fast idag satt jag ju där själv men iaf. Var även många som klippte gräset idag så de luktade ljuvligt. Åh va de är skönt med värme och sol!

Ska snart börja göra mat, idag blir de bacon och makisar!

Ahh, har bara en skiva kvar av Prison Break nu ju. Hehe, är såå bra. Funderar på om jag ska kolla klart på dem sista avsnitten nu eller om jag ska dra ut på de haha. Men de finns ju inte något annat att titta på fören med 19.00 så de får nog bli att se klart på PB. :D

Ne nu börjar jag bli hungrig!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: ryma

ja de är gött nu å de är bara 23 dagar kvar då kan du klippa gräs varje dag härligt va hi hi

2008-05-06 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0