Goosip girl

Fy vad trött jag är höll på att somna farmför tvn förut runt 17.30 tiden haha. Men jag fick ställa mig och diska så jag vakna till liv. För ikväll blir de ju lite senare då det först är goosip girl 20.00 sedan desperat 21.00 till 22. Jag hoppas jag kommer klara mig att vara vaken haha. :) Var jätte trött i morse med. Beror nog på att de var en sån fullspäkad helg så denna helgen kommer bli lugn skulle ju bli fint väder och varmare igen så då hoppas jag att man kan sitt aute i solen lite sen blir de till att packa ner de sista.
Idag var de segt att cykla fy bubblan va tråkigt de är haha. Men nu har jag ju bara 7dagar kvar att cykla då de bli rbussen sista dagen! Så jag får allt stå ut haha. Men roligt kan jag ju inte säga att de är iaf.
Blev köttfärsås och spagetti till middag idag mycket gott, blev över så de får de bli i morgon med! Efter middagen gick jag ut och gick i de fina vädret var jätte skönt ute och solen sken! Men de har regnat i natt dock har inte jag hört de men de syntes i morse! Jag sover som en stock nu för tiden så! Skönt! Haha!
Ja detta var allt för mig! Nu ska jag snart bege mig ut i tv soffan igen! :P

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: S

Tjo! Vi ska åka i juni, för de stugorna vi skulle hyra var fullbokade den 24-25 :( Men vi syns i Lååånged till sommaren! Puss

2008-05-20 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0