Haha oj va fel de kan bli ibland

Haha kolla nyss på rix fms hemsida för att se va de var för artister i karlstad blir över lycklig när jag ser att Nordman ska vara där! :D Sen upptäcker jag att festivalen inte alls är den 9juni som vi trott utan 9 juli! Haha Fan va fel man kan se ibland men var bara för att mika sa att louise hade sagt att de var den 9juni för hon har ju t.o.m tagit ledigt den dagen haha. Men den är alltså den 9juli! Haha. Lite synd då jag var inställd på att festa snart men men de kommer ju bli lika kul den 9juli! :D
Jeje bara de jag ville! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hej! Hur står det till med dig nu för tiden då? Hoppas allt är bra i alla fall. Puss

2008-05-23 @ 16:17:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0