Min lördag så här långt

Nu är klockan redan över fem denna dagen har allt gått bra fort tycker jag!
Gick ut och gick med 08.40 i morse, på slutet av min promenad ringde syster så snacka med henne ett bra tag. Stackars lilla Dennis som är lite sjuk. :(
Sen packa jag lite och flytta kartonger ner till källarn mm. Men resten får ja ta i morgon.
Med elva tiden blev de en promenad mot amiralen då jag handlade ägg, dressing och ostbågar att "fira" med ikväll dels för hur mycket jag gått ner men också för att ha nått gott att äta till melodifestivalen om jag ska klara av att vara vaken så länge. haha. Så var hemma igen med halv ett. Då blev de till att börja med maten som idag blev min dunder goa "sallad" Gjorde mycket så jag har till senare idag och i morgon med! De är ju såå gott! :)
Efter maten la jag mig och läste aftonbladet och tog en "liten" powernap på ca 2½h haha från 14.00-16.30. Haha men de var nog bra eftersom jag ska vara vaken till efter tolv ikväll. Så de var nödvändigt! :)
Nu ska jag bjuda på lite bilder från min dag! :D


I morse! :P

Försökte ta en bild som skulle passa som dagens kläder men blev inte helt lyckat. :)

Jag lite cp. Haha. Ville ta kort på mina kläder men gick inte så bra!

Dagens väder!

Här är jag på språng! haha

Såg dessa 4 helikoptrar när jag var ute och gick i morse!



Plockade lite syrener på min promenad hem från amiralen så nu luktar de såå gott här hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0