Prison Break!

Godafton!
Det var tur att jag gav mig iväg på en cykel tur så tidigt som jag gjorde för när jag var på väg hemåt så börja de mulna på men jag fick iaf en jätte härlig tur var ute i 90min cykla till verkö och tillbaka. Var helt slut när jag kom hem, för som jag sagt tidigare så kan jag inte cykla sakta. Var iaf hemma med 10.30 då la jag mig i soffan och slappa framför prison break säsong 2. Ahh de är så sjukt bra så jag såg den första skivan dem fyra första avsnitten men fick ta mig en liten paus nu så jag gick ut och gick ca 30min, så nu är jag ny duschad hihi! Så ska snart lägga mig i soffan igen och kolla mera PB. För i morgon hinner de inte bli så mycket slappt, tänkte cykla till stan i morgon på morgonen om vädret tillåter sen har jag tvättd från 14-21 så då hinner man inte med så mycket mera.

Känndes nästan som om de skulle bli åska när jag var ute nu, för är kolsvarta moln, varmnt och sen tittar solen fram då och då. Men vad vet jag! :)

Några få bilder från min tur i morse, vid verkö!

image311image312image313image314

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0