Seg Morgon!

Min morgon var väldigt seg kan man lugnt säga. Haha. Vakna med 05.50 men orka verkligen inte gå upp så gick bara på toa sen somna jag typ innan jag hann tillbaka till sängen haha. Så vakna jag igen precis innan klockan ringde med 06.45 :) Kännde mig mega trött tills jag fick i mig frullen! Sen har jag varit pigg :)
Gick till Willys direkt jag kom hem för att köpa lite frukt så nukänns de i mina ben hehe. :)

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen inte alls många tyvärr måste bli bättre på att ta kort!


Lokalen där vi höll till under namngivningen!


Dennis vilar inför en fullspäckad dag! :)



Vi! :D


Jag läser dikten!


Dennis, när vi myste igår morse! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0